Kardeş kalbini kırmak istemem ama.. Şu zamandaki tasarımların çok gerisinde..
Daha iyi bir tasarım üzerinde çalışın..
Web 2.0 olsa daha iyi olur.. Bence..
web 2.0 dan anladığınız sadece tasarım mı

Ayrıca web 2.0 da illa ki komplike tasarımlar anlamına gelmez. Kullanıcının en iyi kullanabildiği tasarımlardır. Bence biraz daha araştırmalısın web 2.0 kavramını.