eXspet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski tasarımdaki renkler daha çok hoşuma gitti benim.
siyah yazı yakışmamış sanki birde..
onun haricinde, firefoxda mıdır bilmem; footerda hata var sanırım (yazı tipi çok büyük ve sola yaslanmış)
başarılar...
Haklısınız footer da hiç css ile oynamadım. Hemen not aldım. Teşekkürler