Konu
Yeni tasarımım yorumlarınız önemli
01-05-2009, 23:54:28
#3
eXspet
eski tasarımdaki renkler daha çok hoşuma gitti benim.
siyah yazı yakışmamış sanki birde..
onun haricinde, firefoxda mıdır bilmem; footerda hata var sanırım (yazı tipi çok büyük ve sola yaslanmış)
başarılar...