eski tasarımdaki renkler daha çok hoşuma gitti benim.
siyah yazı yakışmamış sanki birde..
onun haricinde, firefoxda mıdır bilmem; footerda hata var sanırım (yazı tipi çok büyük ve sola yaslanmış)

başarılar...