Kesinlikle katılıyorum ama gönüller gakkoş olsun
Sonuç olarak adam İstanbul'da fakat Elazığ'lı ,gönül isterdi ki Elazığ da Antep gibi bir çok webmaster arkadaş barındırsın ama ilerde o da olur nesil git gide bilgisayarlaşıyor.Bu yaz dayımın oğluna gönderiyorum inşallah bir notebook