son 6 aydır bazı meşhur bloglarda ve forumlarda reklamveren firmaların aşırı şikayetleri olduğuna yönelik dedikodular dolaşıyordu.muhtemelen daha sert önlemler almaya devam edecekler reklamverenlerini kaybetmemek için