iskeletor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wb'nin açılımını tam anlayamadım?
Webmaster Bülten gibi bişey mi?
evet senin dedğin gibi bişi olarakda düşünülebilir... webturk gibi düşünmüştüm bende