iskelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum olmasa daha iyi olurdu diye düşünüyorum portal tarzı daha iyi giderdi.
+dünyaya da duyurmak için en azından ingilizce içerik de gerekir. başarılar
Dünya türkçe bilsin bize yeter.Ne gereği var...