Merhaba
Fanatik bir GALATASARAYLI olarak bizim için yapmış olduğun güzel site adına teşekkür ediyorum. Fakat sana aşırı kızgınım. Sebebi de futbolcular bölümünde sadece lincolnün bulunmasıdır. Sadece bir kişi bulunacaksa o Arda Turan olmalıdır ki ilk birini yükleyeceksende o yine Arda Turan olmalıdır. Lütfen GALATASARAY'LI olmaktan gurur duyan insanlara sahip çıkalım diğerlerine değil. Bizim diğerlerinden farkımız tam olarak burada başlar. Site için eline emeğine sağlık kardeşim. Kolay gelsin herkese. Başarılar.
(Sürçi lisan eylediysem affola)
Saygılarımla