yani ben kısaca şunu öğrenmek istiyorum sizden.Ben bu domaine siteyi açıyım mı açmayayım mı? iyi tatiller anlamına gelmiyorsa sıkıntılı bir durum benim için.Çünkü o niyetle reglemiştim zamanında..