Hehe
- Kuzenim adına açtık siteyi o bu domaini beğendi ondan böyle oldu.

- İlk başka Joomla kurduk radyo falan açtık onun için girişte radyo falan olsun diye ama çok sinmedi içimize, ileriki bir zamanda radyo portalı kurmayı düşünüyorum
- Header konusunda size katılıyorum, o tamamen 10 dakikalık bir çalışma. Tema konusunda da açıkcası bulamadım daha hoş bir tema kuzenime bunu gösterince çok beğendi ve koyduk.
- Daha çok reklam istiyoruz ama bakalım herşeyi zaman gösterecek, site tutulursa reklam da alırız.
Bütün bu önerileriniz için asıl ben teşekkür ederim.