MSN simgesine sağ tıkla özellikler gir. sekmelerden Uyumluluk yazana gir..

Uyumluluk modu yazar..

Bu program aşadaki için uyumluluk modunda çalıştır:

işaretleyip Windows 2000 seçip tamam deyip çık.

sorunun giderilmiş olucak..