hayırlı olsun arkadasım

inşallah seviyeli bi şekilde eleştiriler gelir son zamanlarda pek göremıyoruz.
domain adı biraz özenti olmus

logo alakasız geldi bana güzel bi logo yap yada yaptır bence.
tema klasik sayılır bence klasık zaten güzel.
birde "Forum TR - Dünyanın En Büyük Türkçe Forumu ForumTR" yazmısın ya
o biraz guldurdu benı yavas ol bence

)