hayırlı olsun arkadasım
inşallah seviyeli bi şekilde eleştiriler gelir son zamanlarda pek göremıyoruz.

domain adı biraz özenti olmus
logo alakasız geldi bana güzel bi logo yap yada yaptır bence.
tema klasik sayılır bence klasık zaten güzel.
birde "Forum TR - Dünyanın En Büyük Türkçe Forumu ForumTR" yazmısın ya
o biraz guldurdu benı yavas ol bence )