Merhabalar
Sanırım web tasarım işine yeni giiryorsun

Html ile tek sayfalık bir site olmuş.
Yerinde olsam oyunları ayrı bir sayfada değilde aynı sayfada açtırırdım. Ya da 400x400 boyutunda pencerede.
Google reklamını ortalarsan daha hoş durur.
Ama yerinde olsam sana bir tavsiye forumda by musti mi neydi öyle bir arkadaşımızın süper bir flash oyun scripti var al kur onu paşa paşa kullan ücretsiz olması ayrı bir güzellik.
Haydi Kolay Gelsin