VVarez içerikli site reklamı r10 da serbest mi acaba? :S
Birde kullandığınız VBulletin lisanslı mı marez mi?
birinin konusunu şikayet etmek için konuyu rapor et ayrıca VVarez Nedir ? R10'da msn'den yazışırmış gibi yazışmakta yasaktır Türkçemizi Düzgün Kullanılalım lütfen