helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VVarez içerikli site reklamı r10 da serbest mi acaba? :S

Birde kullandığınız VBulletin lisanslı mı marez mi?
birinin konusunu şikayet etmek için konuyu rapor et ayrıca VVarez Nedir ? R10'da msn'den yazışırmış gibi yazışmakta yasaktır Türkçemizi Düzgün Kullanılalım lütfen