PasifikHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen seferki İdda'da kaybenler Fenerbahçe avatarlarını bi zaman sonra kaldırdı , eğer böyle olucaksa hiç girmeye gerek yok
işte o mesaj > https://www.r10.net/2751606-post162.html
O iddiaya ben de katılmıştım. İşlerim dolayısıyla bir müddet girememiştim ve bir haftadan fazla fenerbahçe logosu kalmıştı avatarımda. İşin eğlencesinde olanlar katılsınlar zaten. Kendilerini fazlaca kasacak olanların katılmasına gerek yok.

@PasifikHost, ekledim ismini listeye