Konu
Galatasaray - Fenerbahçe [İddia Konusu]
07-04-2009, 15:43:14
#3
PasifikHost
Üyeliği durduruldu
geçen seferki İdda'da kaybenler Fenerbahçe avatarlarını bi zaman sonra kaldırdı , eğer böyle olucaksa hiç girmeye gerek yok
işte o mesaj >
https://www.r10.net/2751606-post162.html