Know arkadaşımıza katılıyorum

Otomotiv sektöründe çalışan birisi olarak fiyat yüksektir. Ankaraya ve İstanbula göre yüksektir Adana piyasasını bilmediğim için yorum yapamıyorum fakat Kaç km boya varmı varsa kaç parça boya var, değişen vs tedaylı yazarsanız ona göre müşterisini bulabilirsiniz