Konu
Logo Tournament'de olan r10 üyesi varmı ??
30-03-2009, 15:58:36
#8
kickboksturk
Ben üye değildim ben de üye olayım. Pek bir derecem olacağını sanmıyorum zaten ama önemli olan yarışmak :P