Konu
Türkiye'ye yakışır datacenter
23-03-2009, 21:56:31
#85
weNt
Üyeliği durduruldu
imperio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz türk telekommusunuz veya konu sahibimisiniz ?
Sahibi olmaya gerek yok ki, teorik olarak böyle oluyor zaten.