bildiğim kadarıyla bütün servisler için tek tek kapatman lazım.
Mesela apache için httpd.conf açarak

ErrorLog logs/error_log

ile başlayan satırın en başına # koymak gibi.
SSH ile yeni ilgilenmeye başlayan birinden bu kadar yardım olur heralde