Konu
Eski grundig marka televizyonlar cok parası nedir ? ne değildir?
14-03-2009, 18:45:29
#4
hackxien
valla grundig zaten ürettiği bu televizyonlar nedeniyle batmıştı.Çünkü okadar sağlam televizyon yapmışlardı ki bozulmuyordu..
bizde vardı mesela 15 yıllık birtane,anca bozuldu..
ama civa olayı hakkında bilgim yok.