valla grundig zaten ürettiği bu televizyonlar nedeniyle batmıştı.Çünkü okadar sağlam televizyon yapmışlardı ki bozulmuyordu.. bizde vardı mesela 15 yıllık birtane,anca bozuldu.. ama civa olayı hakkında bilgim yok.