nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda yazdıgımız eklenti yok.
Sadece türkçeleştirmeyi yaptık
Peki hocam, PALDiRKULTUR.... şu sitedeki açılır menüyü nasıl yapabilirim? Bilginiz varmı acaba?