Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne amaç ile kullanacağınıza bağlı. Telekomdan statik ip rica edeceksiniz önce. Daha sonra kaliteli bir bilgisayara işletim sistemini kuracaksınız, önermiyorum yeterince teknik bilgiye sahip değilsiniz sanırım sürekli sorun yaşarsınız.