evet tamı tamına 1 hafta belki tam 1 hafta bile değil. bende birkaç yazı okudum editörler hakkında tabi insanoğlu sonuçta ama birkaç kendini bilmez yüzünden tüm editörleri suçlamak ne kadar doğrudur bilemem.