root olarak ssh'ye girip service named status yazınca ne çıkıyor?
service named restart yazınca hata veriyor mu? kontrol eder misin..
bazılarında açılıp bazılarında açılmaması named sorunu gibi geldi bana, muhtemelen de öyle. apache sorunu olsa hiç açılmazdı. emin olmak için açılmayan kişilerde adresi pingletmeyi deneyebilirsin, ping site.com yazınca ip'yi pingliyor mu yoksa ip'yi çözümleyemiyor mu bakarak bir sonuca ulaşabiliriz.