Konu
DirectAdmin Kullananların sunucularını güncelleştirmeleri öneririm.
13-01-2009, 22:33:23
#3
gnrl
Governor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neyin güncellemesi bu dostum bir bilgi verirmisin
Roundcube'de exploid çıkarmışlar (:
Yani güvenlik açığı çıkmış. Arkadaşın verdiğide güncellemedi.
DirectAdmin haricinde panellerde roundcube kullanılıyormu bilmiyorum tabi.