Bende bu kategoriye bloğumu eklettirmeye çalışıyorum, 3 defa editörün bloğumu ziyaret ettiğini gördüm ama eklendiğini görmedim. Demek ki yanlış olan birşeyler var dedim. Bir arkadaştan yardım istedim, sağolsun hata ve hatalarımı söyledi düzelttim. Tekrar başvuru yaptım bugün. Bakalım sonuç neler doğuracak...
Senin siteni biliyorum ve gerçekten beğeniyorum, teması çok hoşuma gidiyor artı sade ve hoş abartısız güzel bir site. Bence dmozu hakediyor ama iş bende değil editörde bitiyor.