Konu
Yılbaşı Işıklandırması
28-12-2008, 10:14:15
#6
OrhanBilge
Hafif kasma var gibi geldi sanki ama süper ve ötesi. Hele üstüne gelince kırılıyorlar ya orası çok güzel