ilgin için sağol. rakamlar uçuk dedin acaba ne kadar ? ya da bildiğin bir site var mı böyle yazılım satan. Benim bir vbulletin forum kurulu sitem var. Ayarlarımı yaptım maillerim artık spam'e gitmiyor 4.000 üyem var onlara gönderiyorum. 1 milyon maili ise ticari sitemiz için kullanacağız. Uçuk dediğimiz rakamları karşılayacak bir ticaret yapılabilecekse o rakam uçuk olmaz. Sonuçta ev kullanısı için 1 milyon mail göndermek istemiyorum.