ya facebook iyi güzelde insanlar (en azından türk insanı) ortam istiyor..yonjanın hiç bir şey yaptığı yok ama ortamı var.kızlar mesaj atıyor sitede takılıyor,gold alıyor,goldsuzlara cewap wermıyor bunun gibi..facebook belli bir yere kadar gidecek ve o da bitecek...