Bence Sıkılma Olayı Facebook için geçerli değil. Çünkü sürekli Eski arkadaşlarınızı , hocanızı eşinizi dostunuzu buluyorsunuz. Hatta ebesini bile arayanlar var

Bir diğer nedense Yazılımcıların Küçük app leri. Gerçekten çok eğlenceli vakitler geçirebilirsiniz. Bütün flash yazılımlarda facebook destekliyor.(slide.com vsvs)

R10 Grubumuz da Açıldı
https://www.r10.net/off-topic/94667-f...ml#post1055759