SİZE bir öz eleştirim ver.

Projeniz bukadar popüler bir hal almışken neden hala hakkarim.net altında bir oyunmuş gibi basitleştiriyorsunuz projenizi anlamıyorum.

1.cisi Tasarım ÇOK kötü.Yani şuan sitenin tasarımı çok kötü bunun farkında olduğunuzu düşünüyorum.

2.cisi Hakkarim.net altında bir oyunmuş gibi basite indirerek projenin ticari beklentilerinin önünü kesiyorsunuz.

Ondan sonra pop reklam almak yada insanların sitelerine çeşitli aktiviteler ekleterek üye çekmeye çalışıyorsunuz.

Eğer bu işten para kazanmak ve o bahsettiğiniz 50 milyon üyesi olan sitelerle yarışmak istiyorsanız

Cebinizden 3-5 kuruş harcayıp yani Cimrilik yapmayıp yatırım yapacaksınız Ve sağlam bir okey sitesi projesi ortaya çıkaracaksınız.

Şuan siteniz Oyun ve Sohbet Dünyası - Gamyun.Net gibi bir tasarım ve arayüze sahip olsaydı.

Emin olun reklamz den ayda 10-15 bin ytl üstünde para kazanıyor olurdunuz.

Saygılar iyi geceler.