Konu
Sermaye olmayınca elden bu domaine ne gider?
31-10-2007, 00:19:44
#8
ozoz
eskişehirde takılırdım o mekana eskiden.Evet aklıma ordan gelmişti.Ya böle şehir rehberi yapsam böle avrupa yakasındaki aktiviteleri falan koysam güzel olmazmı arkadaşlar...