Konu
Dmoza Eklendim, Tesekkurlerimle.
06-06-2006, 00:35:58
#8
GmnD
Misafir
Geçenlerde bende eklemiştim ama kabul etmemişti dizayn1st, ben şikayet etmeyi düşünüyorum dmoz genel editörüne. görevini iyi yapamıyor bence...