Greyfurt adlı üyeden alıntı:
teşekkür ederim q harfi türkçede yok evet ama arkadaşlar lütfen tr yi yozlaştırmak olarak algılanmasın kesinlikle öle birşey yoktur burası weebmaster forumu olduğu için herkes çok iyi bilirki bir sitenin içeriği kadar domaininde önemi vardır teşekkürler
bencede çok önemi vardır...