merhaba arkadaşlar radyo scripti yazdırmak istiyorum. scripti
Understation şu siteye benzer bişey(benzer derken alt yapısını demek istedim) yapabilcek biri varsa bana istediği fiyatı pmle atarsa sevinirim ama illa yazmasına gerek yok elinde script olan varsa demo adresiyle birlikte fiyatıda pmle atarsa sevinirim..pmlerinizi bekliyorum...