vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cagonni, teşekkürler, teknik kısmıyla bilgin var sanırım. mesela ödeme yaptıktan sonra ödeme işlemi sorunsuz bitince scripte nasıl yansıtıyoruz o var.

mesela r10da silver üyelik alımı yapıcaz diyelim. ödeme yaptıktan işlemler sorunsuz bitince sistem seni silver yapıyor. kastım o yani.

O Vb İçin Eklentinin Özelliği Diye Biliyorum Ben Yanlışsam Düzeltin