Bizim yeni stadı da desibel rekoru kırabilecek şekilde yaparlar inşallah. Atatürk Olimpiyad Stadı gibi sahayı görmek için dürbün kullanmak gerekmesin, böylece insanlar maçtan soğumasınlar, doğru dürüst tezahürat yapabilsinler...