Konu
İnönü'de desibel rekoru kırıldı
26-10-2007, 15:36:19
#5
Kerem
Bizim yeni stadı da desibel rekoru kırabilecek şekilde yaparlar inşallah. Atatürk Olimpiyad Stadı gibi sahayı görmek için dürbün kullanmak gerekmesin, böylece insanlar maçtan soğumasınlar, doğru dürüst tezahürat yapabilsinler...