Facebook ta dünya devleri arasına girdi, piyasa değeri deli gibi artıyor.
Bizimde buna benzer sitelerimizin olduğu günleri acaba görebilecekmiyiz?
Göremeyiz. Çünki bize 1 milyar dolar verseler değil siteyi internet alemini bırakırız hatta ülkeyi terk ederiz