Konu
Beşiktaş-Liverpool Maçı
25-10-2007, 13:10:50
#30
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bir gs li olarak beşiktaşın yenmesine çok sevindim.bjk çok güzel oynadı.
tebrikler