galatasaraylıyım
Ama içimden yenilcez geciyor
Cunku borduex fransa liginde uefa ya gidebiliyorsa demekki iyi takımdır tabi galatasarayda buyuk ama deplasman olması biizm içincok kotu .
umarım yeneriz ama içimden gecen 1-0 yenileyeceğiz


edit tamam veriyormus


insallah içimden gecen gerçek olmaz ki yeneriz..