galatasaraylıyım

Ama içimden yenilcez geciyor

Cunku borduex fransa liginde uefa ya gidebiliyorsa demekki iyi takımdır tabi galatasarayda buyuk ama deplasman olması biizm içincok kotu .
umarım yeneriz ama içimden gecen 1-0 yenileyeceğiz
edit tamam veriyormus
insallah içimden gecen gerçek olmaz ki yeneriz..