Liverpool kötü oynamadı, Beşiktaş'ın oyunun başındaki baskısı ile oynayamadı. 2. yarıda Delgado'nun alınmasına hiç anlam veremedim. Adam futbolu bu kadar istekli oynarken oyundan alınması gerçekten çok ilginç. Ricardinho'da döndüğü zaman Beşiktaş rakip tanımaz

Ayrıca Bobo gibi bir forvetimiz daha olsa bu maçta en az 3 gol atardık.
Dünya'da böyle taraftar yok bence. Tebrikler Beşiktaş'ım