Maçın sonucu güzel fakat oyun bakımından hiçbişiy göremedim Beşiktaş'ta.
3 pas yapamadık ve kondisyon,mücadele gücü 0.Bunlara artı olarak da top kontrolü 0.Ne zaman taç çizgisinin orda topla buluşsalar top taca çıktı.Hergün antreman yapıyorlar fakat antremanda ne öğretiliyo onu merak ediyorum.Koskoca Beşiktaş'ın oyuncuları top kontrol etmekte zorlanıyorlar.
Spikerin dediğine göre beşiktaş'ta kral çok fakat kral bir oyun yok.Anfield Road'da işimiz çok çok zor.Allah korusun fark olabilir bu oyunla.