Bir sitemin cpu kullanımı %21 lere çıkıyor bu işlerden hiç anlamam kimseyle de alıp veremediğim bir şey olmaz

SSH ve whm görüntülerine bakarsanız ve eğer saldırysa ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim