Konu
Bloggerda Kendi Alan Adınızı Kullanma
22-10-2007, 23:16:38
#56
ebubekir
Denedim kardeş blogspotta kayıt öyle kaldı herhalde olmuyor.
Tecrübeli arkadaşlardan da ses çıkmıyor