Bu konuda sıkıntı yaşamaktayım şu an için... Borç eski şirket yeni, yani yeni ortaklarıma bu borcu anlatmakta zorlanıyorum...
Neyse sözü daha fazla uzatmak istemiyorum. Bu hafta içinde çıkartabilirsem çıkartacağım kalan 9 kişinin paralarını, ama olurda çıkartamazsam en geç pazartesi mesai saati bitimine kadar mutlaka çıkartırım.
Kimsenin bizde 1 kuruş parası kalmadı bu zamana kadar bundan sonrada kalmaz kimse merak etmesin...