exbilgi11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi ben kimseyi savunmuyorum şimdi burada bu hafta içerisinde yatmazsa kendimden yatıracam denmiş degilmi
ozaman bu hafta sonunda herkes konuşsun nasil fikir?

Bu gecen hafta idi yani bu hafta degil bekledik abim