arkadaşlar ben hem editör olarak çalışıyorum hem reklamveren'im kendileri 3-5 gün aksaklıkda olsa ödememi alıyorum telefonlarımada cvp alıyorum herhangi bir sorunumuz yok. emin olun ringofonda paranız kalır haberodasinda kalmaz
"Neden" ?
Ringofon'un resmi olarak vermiş oldugu 3 numaranın 3'üde türk telekomda öyle bir numara bulunmuyor. fax numarası dahil. haberodasinda sorun yaşamadım. bu demek değildir ki sizde yaşamadınız. ama emin olun ödemeniz yapılacaktır biraz sabırlı olun. geceleri online'ler. ödemeler için duygu hanımla görüşebilirsiniz.