İlginç bir konu burda reklamdan hakkını almak istiyenler var kişi de forum da az önce konuyu yazılarıda okudu cevap vermedi.
Haber sitesi sanırım (haber) kelimesini algılamalıdır. Burda belki bu insanların paraya çok ihtiyacı yok ama reklam veren sitenin reklamını alması için bir çok siteye ihtiyacı vardır, nasıl vardır? Site bu şekilde tanınmış ise insanlar bakar aaa ödemiyor neden reklam alyım siteme der unutmayınki 1 kişi bin kişiyi getirir, yine 1 kişi bin kişiyi götürür ve aynı zamanda bu kişiler haber sitesini yönetiyorsa çok dikkat etmelidir.
Günümüzde kötü şeyler çabuk duyulur... Bu yüzden haberodası'nın bir açıklaması vardır ve ödüyecektir. Forum da ONLİNE kendisi.