Konu
Servageden gelen mail..yardım lütfen..
19-10-2007, 08:19:38
#2
odin
Alt yapı çalışmalarında iyileştirme yapıyorlarmış ve bu iyileştirme senin hesabının bulundugu bölümde olacakmış bu gece 23:00 de başlayacakmış ve max 2 saatde tamamlanacakmış.